כניסות לבר מצווה מיוחדת ומקורית

הנה הגיע גם הזמן שלכם לחפש כניסה לבר מצווה, איזה התרגשות.
הרגע המרגש ביותר באירוע זהו שלב הכניסה לבר מצווה, אם אתם מחפשים כניסות מיוחדות ומקוריות לבר מצווה, פתיחה חגיגית ומרשימה כמה טוב שהגעתם אלינו.
אנחנו נציע לכם כניסות לבר מצווה מפתיעות ומרהיבות בליווי צוות הרקדנים והשחקנים של להקת "אורבן פרוג'קט". כניסות לבר מצווה חדשות ומגוונות בסגנונות שונים, כניסות המלוות את חתן הבר מצווה אל רחבת הריקודים ומדגישות את בעל השמחה במרכז החגיגה ביום מיוחד זה.

אצלנו תמצאו כניסה לבר מצווה מקפיצה ומרשימה, כניסות מיוחדות לאירועי בר מצווה בלתי נשכחים, שיגרמו לאורחים לקפוץ אל רחבת הריקודים בהתלהבות רבה.

 



כניסה לבר מצווה אחרת

נתחיל בזה שאנו מקפידים על הפרטים הקטנים ותהום ציפיות, על מנת להבטיח כל פרט קטן באירוע וכניסה לבר מצווה שלכם. כניסות לבר מצווה דינאמיות ומשמחות אשר יעלו את מצב הרוח ויסחפו את כל האורחים לרחבה. אנו בשמחה נשמע לרעיונות מיוחדים לכניסות בר מצווה שעלו לכם בראש ונשמח לבצע להפוך אותם למציאות. אנו יודעים להביא את אלמנט ההפתעה והניצוץ לאירוע איכותי ומלא אנרגיות.

יש לכם רעיון מגניב לכניסה לבר מצווה? אנו נגשים לכם אותו !

צוות המקצועי של "אורבן פרוג'קט" יעמוד לרשותכם בבניית רעיון מקורי משלכם מהרגע הראשון, החל מהחשיבה על הקונספט האומנותי ובנייתו עד שנהפוך את הרעיון שלכם למציאות!

כניסות לבר מצווה מובילות ומגוונות במיוחד לאירועים עם טעם מיוחד,
חייגו עכשיו לפרטים והצעת מחיר: 054-556-8034 (דימה).

כניסות מיוחדות לבר מצווה

כניסה לבר מצווה – כניסת פלאש מוב
dfn.jpg

כניסה לבר מצווה עם הטרנד החדש הישר מארצות הברית! ריקוד המוני הלא שגרתי שהאורחים שלכם יזכרו לתמיד! כניסה מיוחדת ומפתיע יחד עם צוות הרקדנים, חברים והמשפחה. ריקוד הפלאש מוב בנוי מקבוצת אנשים המופיעים לפתע במקום האירוע שבהדרגה מתאספים לריקוד אחד גדול ומשותף של כל המשתתפים.

כניסה לבר מצווה – שומרי ראש
hsa.jpg

כניסה לבר מצווה בליווי שומרי ראש, כניסת VIP של צוות הרקדנים אשר מחופשים לשומרי ראש שמבצעים בדיקה ביטחונית באולם ורק אז מלווים את החתן הבר מצווה על רחבת הריקודים עם מוזיקת רקע של הסרט המפורסם "משימה בלתי אפשרית" עד שלפתע השיר מתחלף והשומרי ראש הופכים לרקדני רחוב מקצועיים.

כניסה לבר מצווה – פפארצ'י
פאפארצי.jpg

כניסת סלב לבר מצווה, כניסה בליווי שומרי ראש אשר מונעים מהצלמים שמנסים להצטלם ולגעת בסלב שהגיע לחגוג את הבר מצווה שלו עד לרגע הגעה למרכז הרחבה ששם השומרי ראש מורידים את הג'קטים ומשקפי שמש ומפציצים את הרחבה בשואו מדהים. ניתן לשלב בכניסה חברים ומשפחה.


כניסה לבר מצווה – נחמנים/דתיים
רעיונות.jpg

כניסה לבר מצווה מסורתית ושמחה במיוחד, רקדני "אורבן פרוג'קט" המחופשים לנחמנים יחד עם חתן הבר מצווה מבצעים ריקוד מסורתי שמח ומרהיב בליווי שיר הרקע "משיח" עד שלפתע השיר מתחלף והנחמנים הופכים לרקדני רחוב מקצועיים ונותנים מופע מלא באקשן.

כניסה לבר מצווה – מלצרים
כניסת-מלצרים-לבר-מצווה.jpg

כניסה לבר מצווה מלצרים, כניסה מפתיע בליווי צוות הרקדנים המחופשים למלצרים שהופכים לרקדני רחוב מקצועיים ונותנים מופע מלא באקשן.

כניסה לבר מצווה – ראפרים
כניסת-ראפרים.jpg

כניסה לבר מצווה בליווי הראפרים של קבוצת "אורבן פרוג'קט", כניסה של ג'אנגסטרים מרחובות הניו יורק שבעת ההגעה שלהם אל רחבת הריקודים יהפכו לרקדנים חייכנים ויבצעו את הריקוד המיוחד שלימדו את חתן הבר מצווה.


כניסה לבר מצווה – כדורסל
כדורסל.jpg

כניסה לבר מצווה לאוהבי הכדורסל שתהפוך את רחבת הריקודים לאולם כדורסל, כניסה בליווי ארבעה רקדנים אשר לבושים בבגדי כדורסל ומבצעים תרגילים עם הכדור. יוצרים אווירה של מגרש בשיר רקע של NBA.

כניסה לבר מצווה – כדורגל
כדורגל.jpg

כניסה לבר מצווה לאוהבי הכדורגל שתהפוך את רחבת הריקודים למגרש, כניסה בליווי ארבעה רקדנים אשר לבושים בבגדי כדורגל ומבצעים תרגילים עם הכדור. יוצרים אווירה של מגרש בשיר רקע ליגת האלופות.

כניסה לבר מצווה – תחביבים
תחביב.jpg

כניסה לבר מצווה בהתאמה אל תחביבים של הילד, כל נער רוצה לשלב בבר מצווה שלו את משהוא אוהב, אנו נשמח לעזור לחלום להתגשם.


כניסה לבר מצווה – אגרוף
אגרוף.jpg

כניסה לבר מצווה לאוהבי האגרוף שתהפוך את רחבת הריקודים לזירה, כניסה בליווי ארבעה רקדנים אשר משחקים את המאמנים של הילד ויוצרים אווירה של זירת אגרוף עם שיר רקע מהסרט המפורסם Rocky.

כניסה לבר מצווה – כניסת ראפ
דרשת-ראפ-לבר-מצווה.jpg

כניסה לבר מצווה בסגנון ראפ. חתן הבר מצווה בליווי ראפר מקבוצת "אורבן פרוג'קט" יבצעו דרשת ראפ מגניבה.

כניסה לבר מצווה – כניסת ביטבוקס
כניסת-ביטבוקס.jpg

כניסה לבר מצווה בסגנון ביטבוקס. חתן הבר מצווה בליווי אומן ביטבוקס מקבוצת "אורבן פרוג'קט" יבצעו צלילים מדהימים בעזרת אך ורק הפה תוך שילוב משפטי דרשת ראפ.


כניסה לבר מצווה – אופנוע
כניסה-עם-אופנוע.jpg

כניסה לבר מצווה עם אופנוע, כניסה מגניבה לבר מצווה על אופנוע אמיתי, הכניסה משולבת עם שומרי ראש אשר סורקים את האולם טרם החתן נכנס עם האופנוע לרחבת הריקודים ומשולב עם מופע מרהיב של צוות הרקדנים המקצועי של הלהקה.

כניסה לבר מצווה – כניסה עם קליפ
dhv.jpg

כניסה לבר מצווה עם קליפ ייחודי ומקורי שיוקרן רגע לפני הכניסה לרחבת הריקודים במופע מרהיב שנכיןלכבוד הבר מצווה עם צוות "האורבן פרוג'קט".

כניסה לבר מצווה – בהתאמה אישית
כניסה-התאמה-אישית.jpg

יש לכם רעיון מגניב לכניסה לבר מצווה? אנו נגשים לכם אותו ! צוות המקצועי של "אורבן פרוג'קט" יעמוד לרשותכם בבניית רעיון מקורי משלכם מהרגע הראשון, החל מהחשיבה על הקונספט האמנותי ובנייתו עד שנהפוך את הרעיון שלכם למציאות!


טיפים שיעזרו לכם לבחור כניסה לבר מצווה:

בשנים האחרונות הגישה להפקת אירועי בר מצווה השתנתה לחלוטין, אם פעם הכל היה צנוע ומסורתי היום כל אירוע – אפילו אירוע שלא משקיעים בו תקציבי ענק הופך לשואו מרהיב לכל האורחים. כשאנחנו אומרים כניסה לבר מצווה אנחנו מתכוונים לטקס פתיחת האירוע רשמי שבדרך כלל קורה מיד אחרי הקבלת פנים. היום ב"שוק האירועים" יש המון כניסות שונות לבר מצווה ולהגיד לכם את האמת ל – 90% ממה שיש היום בשוק האטרקציות לאירועים לא הייתי ממליץ לכם אפילו להתקרב. אני מסכים שיש מלא אטרקציות "מגניבות" של כניסות לבר מצווה אבל תשימו את זה רגע בצד ותחשבו הגיוני כי מה שקורה בזמן האחרון ברוב האירועים לא תקראו במילה אחרת אלה פשוט מזעזע ותאמינו לי שאתם לא רוצים להפוך את האירוע שלכם לצחוק. בהמשך אני ייתן מספר טיפים לבחירת כניסה לבר מצווה שבאמת תהיה מיוחדת.

כניסה לבר מצווה – כסף זה לא הכל!

תקציב שלכם אינו משחק פה את התפקיד הראשי, אתם יכולים לשפוך כמה אלפי שקלים על כניסה לבר מצווה עם מכונית לדוגמא אבל זה המשך בדיוק 30 שניות אף אחד לא יזכור את זה כי חצי מהאנשים שהיו באירוע כבר ראו את זה וכד', מה שכן יכול לעזור לכם לבנות כניסה לבר מצווה מיוחדת זוהי חשיבה היצירתית שלכם. תזכרו שיש מגוון רחב של כניסות לבר מצווה אבל האירוע שלכם יתקיים רק פעם אחת.

בנייה נכונה של כניסות לבר מצווה

הנה 3 השלבים בפתיחת האירוע, לא מדובר בשבלים קבועים אלה זה מה שקורה ברוב האירועים כמובן שניתן לשנות את זה בהתאם לראיה ותכנון שלכם של האירוע.

  • די ג'יי מכריז על פתיחת האירוע ומזמין את הקהל לתפוס את מיקומם.
  • די ג'יי מזמין את המשפחה של חתן הבר מצווה(הורים ואחים).
  • די ג'יי מזמין את חתן הבר מצווה(כניסות לבר מצווה משולבות כאן)

בשלב ה – 3 בעצם נכנסת למשחק כניסה לבר מצווה בהתאם לקונספט שבחרתם ישתנה גם מלל ההכרזה של התקליטן. חשוב לציין שתקליטן באירועים פרטיים הוא גם המנחה כך שכדאי מאוד שהוא יהיה מקצועי בזה, הקול שלו אמור לשדר אנרגיה לאורחים שלכם ולהכניס אותם לאווירה של "הנה משהו הולך לקרות". תזכרו ששלב הכניסה לבר מצווה זה מה שמבדיל את האירוע שלכם מאירועים אחרים כי כל שאר התכנים הולכים להיות סטנדרטיים(ריקודים, אוכל והביתה). זה לא משנה באיזה כניסה תבחרו הנה כמה נקודות חשובות שיעזרו לכם להוסיף צבע:

  • שביל המוביל מהכניסה של אולם האירועים עד לרחבת הריקודים – כאן מומלץ להשתמש בזיקוקים, לכניסת בר מצווה בדרך כלל מספיק מה שנקרא בשפה המקצועית "שביל 6" מדובר ב – 6 זיקוקים(3 מכל צד). לפני שאתם סוגרים זיקוקים תבדקו אם האולם מאשר הפעלת זיקוקים בתוך מקום סגור(מבחינת החוק זה אסור כך שכל בעל מקום וההחלטה שלו) בנוסף לזה מאוד יפה לשלב דמויות נוספות לדוגמא רקדנים כמו שאנחנו עושים במופעי ברייקדאנס לבר מצווה חשוב לציין שאמור להיות סיפור מאחורי כל התכנים אחרת זה יראה שדבר אחד לא קשור לדבר אחר.
  • שלב הבא שצריך לתכנן זהו שלב של רחבת הריקודים – אחרי כניסה לבר מצווה המגניבה שהייתה עכשיו הילד שלכם הגיע למרכז העניינים ופה יש לכם אינספור אפשרויות בואו נעבור על כמה דברים שאפשר לעשות. הילד יכול: לקרוא את הדרשה, לשיר, לרקוד וכד'. אני ממליץ מאוד על מופע מיוחד של הילד ורק אחרי זה דרשה מסורתית עובד יפה מאוד. חשוב לזכור שאתם בונים כאן שואו וגם כאן לא יזיק בכלל להוסיף קצת צבע: בלונים, בועות סבון, זיקוקים וכד'. 
סיכום:

נתקלתי בהרבה הורים שהמציאו כניסה לבר מצווה משלהם ורצו שנממש אותם בדיוק כמו שהם רואים את זה ומה שחשוב לי להגיד אם גם אתם עושים את זה שמה שאתם רואים בדמיון שלכם ומה שיצא בפועל זה שונה לחלוטין. אני ממליץ בחום שתמצאו את המפיק שאתם סומכים עליו ותתנו לו לעבוד בהתאם להנחיות שלכם ותהיו קשובים למה שהוא אומר יש הרבה כניסות לבר מצווה אבל אירוע יש רק אחד כך שתצטרכו לעשות את הבחירה הנכונה.

איך לבחור כניסה מיוחדת לבר מצווה

בתכנונים לבר מצווה פעמים רבות ההורים כל כך מתרגשים לקראת האירוע הגדול שעומד בפתח, הם חיכו ליום הזה 13 שנה והם רואים בדמיונם בדיוק מה הולך לקרות בבר המצווה של הילד עד הפרט הכי קטן של האירוע. הבעיה היא כמובן שלפעמים שוכחים לשאול את הילד מה הוא רוצה לעשות באירוע שלו. כאשר אתם מחפשים כניסות מיוחדות לבר מצווה קחו בחשבון כי אם הילד לא אוהב את הרעיון הוא לא ישתף פעולה בכיף, הוא לא ייהנה, וסביר להניח שהכניסה לא תיראה מרשימה כמו שרציתם גם ככה. למה עוד חשוב לשים לב כאשר בוחרים כניסה לבר מצווה?

כניסות ייחודיות לבר מצווה

אין ספק בכלל כי המטרה כאן היא לא למצוא ריקוד יפה לבר מצווה אלה רעיון אשר יגרום לכולם להגיד "וואו"!
ואת אפקט ה"וואו" תקבלו רק אם תמצאו רעיון ייחודי ומעניין. יש המון חברות אשר מציעות כניסות שונות ומשונות לבר מצווה החל מכניסה על מכונית הספורט ועד לכניסה בתוך ספר תורה. אך לאחר כמה זמן מתחילים לשים לבלחזרה של אותן כניסות בכל האירועים.
כאשר אתם מתכננים כניסות לבר מצווה כדאי לוודא כי הכניסה שבחרתם היא לא רק ייחודית אלה גם מעניינת, ושכל ההתרחשויות והאטרקציות בכניסה מספרות סיפור. קחו בחשבון שגם אם תשקיעו המון כסף על אפקטים מיוחדים כאלה ואחרים, על כניסה מרשימה מאוד וייחודית כמו ברייקדאנס לבר מצווה אם היא לא מספרת סיפור הרי אף אחד לא יזכור את הילד עושה את הכניסה אלה יזכרו את האפקטים שהיו. על כן, כדאי לחפש חברת הפקות מקצועית אשר יכולה לתכנן את הכניסה שלב אחר שלב (בשילוב החזון שלכם ושל הילד כמובן) ויודעת איך להפוך את כל האלמנטים אשר אתם רוצים לשלב לסיפור מעניין אשר ייזכר לעוד המון שנים על ידי כל מי שהיה.

כניסות לבר מצווה מובילות ומגוונות במיוחד לאירועים עם טעם מיוחד,
חייגו עכשיו לפרטים והצעת מחיר: 054-556-8034 (דימה).