אטרקציות לבת מצווה שמחה ומיוחדת

אצלנו באטרקציות בת מצווה של "אורבן פרוג'קט" אנו דוגלים בעשייה ברוח טובה והמון רגש!
אצלנו המשתתפים הם הכוכבים, אנחנו מוציאים מהם את הפוטנציאל המרבי ומביאים אותם ליום המרכזי בחייהם עד כה, מוכנים לתת בראש ולהפתיע אפילו את עצמם במופע בת מצווה שלא נראה כמוהו!
אטרקציה לבת מצווה שתפתיע את האורחים במופע אנרגטי ולא סטנדרטי, כולם רגילים לאטרקציות משעממות אך לנו יש אטרקציות לבת מצווה חדשניות להציע לכם.


כניסות לבת מצווה
כניסת-פאפארצי.jpg
ריקוד לבת מצווה
ריקוד.jpg
היפ הופ לבת מצווה
היפ.jpg
ברייקדאנס לבת מצווה
ברייק.jpg

הפעלות לבת מצווה
הפעלות1.jpg
קליפ לבת מצווה
תמונה-לקליפ-בת.jpg
רעיונות לבת מצווה
רעיונות1.jpg
רקדנים לבת מצווה
רקדנים1.jpg

מה מיוחד באטרקציות לבת מצווה בסטייל ריקודי רחוב?

מה שעושה את האטרקציות לבת מצווה שלנו מיוחדות ומדליקות זה ללא ספק רמת יכולת פיזית יוצאת דופן שיש לרקדנים המקצועיים שלנו מעבר ליכולת הפעלת קהל ויכולות משחק מהממות.
רקדני הלהקה מהמובילים בתחום הברייקדאנס וההיפ הופ בארץ ואפילו בחו"ל.

ייחודיות האטרקציות לבת מצווה גם באה לידי ביטוי בהכנת ריקוד בת מצווה מיוחד ומקורי והכי חשוב, כל מופע בת מצווה שאנו מפיקים נבנה כך שכל החגיגה מתבצעת סביב כלת הבת מצווה כי היא הכוכבת היחידה ביום המיוחד הזה.

מסע מיוחד אל החגיגות הכי חשובות בחיי הילדה עד כה, בת מצווה באטרקציות מלאי אדרנלין, ניצוץ ושמחה שמשדר מופע פעלולני של צוות הרקדנים המוכשרים של הלהקה.



מופע בת מצווה מושלם

אנו מתמחים בהפקת אטרקציות לבת מצווה, במשך השנים למדנו ליצור מופע בת מצווה מושלם שהילדה וההורים יהנו מכל רגע בין עם זה ביום האירוע ובין עם זה בתהליך הלמידה שנעבור יחד בסטודיו שלנו.למדנו להתאים לכל אחת כוריאוגרפיה שתתאים לסגנון שהיא מתחברת אליו לשיר שהיא אוהבת והכל בקונספט שכוכבת הערב תבחר מתוך האטרקציות לבת מצווה שיש בבעלותנו. במידת הרצון נשמח להכין יחד איתה קונספט שהיא חשבה וחלמה אליו לבת מצווה המושלמת שלה.

ושלא נשכח מהחלק החשוב של הכניסה אל האולם בדרך למופע בת מצווה…
הילדה מלוות בצוות הרקדנים המופיעים אימה בכניסה מיוחדת לאירוע.
כניסות ראפרים, מאבטחים, פפארצי , נחמנים, פלאש מוב, אגרוף, אופנוע, כניסות תחביב ( כדורגל, כדורסל ועוד ) ,כניסות בהתאמה אישית.

נשמח לתכנן עבורכם אירוע חגיגי ובלתי נשכח שיתאים בדיוק לצרכים שלכם!
לפרטים על האטרקציות לבת מצווה וסגירת מופע לבת מצווה חייגו 0545568034 (דימה).

מחפש אטרקציות לבת מצווה?

מופע ייחודי של ריקודי ברייקדאנס יכניס אתכם לאווירת אקסטרים ייחודית באירוע הבת מצווה.
מופע מפתיע ומסעיר – לא תאמינו מה אפשר לעשות עם הגוף!
לא עוד אירועי בת מצווה משועממים ומיושנים!
לא עוד ריקודים-אוכל-ריקודים-אוכל-נאום- אוכל-ריקוד-מצגת- אוכל- ברכות….
אורבן פרוג'קט — מופעי ברייקדאס, מפיקי אטרקציות לבת מצווה
צוות הרקדנים שלנו ישתלב בתוך הקהל שלכם הן כרוקדים והן בהופעה מיוחדת שתוקדש במיוחד לכלת הבת מצווה, ויגרום לאירוע שלכם להיראות אחרת.
ניתן לשלב את צוות ריקודי הברייקדאנס שלנו במגוון דרכים:
מופע פתיחה – ליווי חתן הבר מצווה לאולם.
השתלבות בקהל — השתתפות בריקודים של החברים והמשפחה ברחבת הריקודים.
מופע אירוע מרכזי — הופעה גדולה ומיוחדת אף יותר בו יוצגו אלמנטים מיוחדים של ריקוד, שאינם יכולים לבוא לידי ביטוי סמוך לאנשים אחרים, אלא כמופע עצמאי. במופע זה תראו אקרובטיקה ייחודית לרקדני ברייקדאנס מקצועיים, מופע מפתיע ומסעיר – לא תאמינו מה אפשר לעשות עם הגוף.
לימודי ברייקדאנס לכלת הבת מצווה ולחבריו — לא, אי אפשר ללמוד להיות רקדן מקצועי בתוך דקות בודדות, אך באמצעות כמה טיפים וטכניקות קלות ניתן כבר לבצע כמה תרגילי ברייקדאנס מרשימים במיוחד.

לאירועים מרתקים וייחודיים צרו קשר כבר עכשיו וקבלו פרטים נוספים  על אטרקציות לבת מצווה
והצעת מחיר : 054-556-8034


אטרקציות לבת מצווה - מלכת הערב

 היום המיוחדת כבר כאן וכל נכרה רוצה להפתיע את החברות עד כנעה בכניסה ואטרקציות לבת מצווה שלה, שתהיה הכי מיוחדת והכי שונה מכל החברות. אצלנו כלת הבת מצווה תהיה מלכת הערב ותיקח חלק גדול בשואו שנבנה כאטרקציה לבת מצווה שלה. אטרקציות לבת מצווה בסטייל ריקודי רחוב, ברייקדאנס והיפ הופ מגניבים אשר יביאו אותה אל רחבת הריקודים עם מופע מטורף בדומה לסרטי סטפ אפ ו MTV. עם הוותק הרבה למדנו להכין את החוגגים במהירות ובקלות למופע ביום המרגש שלהם, ולהגיש את האטרקציות לבת מצווה שלנו כך שהילדה תהיה סלבית ליום אחד. מלכת הערב עם אורבן פרוג'קט, בואי תרגישי את מה שחוות הזמרות המפורסמות הגדולות בהופעות שלהן ותהני גם את מאטרקציות לבת מצווה בסגנון אומנויות רחוב.

 

אטרקציה לבת מצווה בליווי רקדנים

אטרקציות לבת מצווה אשר יגרמו לכם לתחושת סיפוק מהאירוע של הבת שלכם, אטרקציה לבת מצווה בהפתעה לאירוע זוהר בליווי רקדנים ורקדניות של להקת אורבן פרוג'קט שילוו את ילדיכם אל האולם בדרך מקורים, ילמדו אותה צעדי ריקוד מגניבים, יופיעו איתה ביום מיוחד זה, ירקידו ויעשו מלא שמח לאורחים בקיצור יוסיפו באווירה קסומה לאירוע באטרקציה לבת מצווה בסטייל אומנויות רחוב.

רקדנים שלנו בעלי ניסיון רב גם בסצנות בארץ וגם בחו''ל, אטרקציות לבת מצווה בליווי דמויות נערצות עם אין ספור אפשרויות לשילובם בדרכים מיוחדים ומקורים. 

 

אטרקציות לבת מצווה בסטייל מסיבת רחוב

 אורבן פרוג'קט מתמחים בהפקת בת מצוות ואטרקציות בסטייל מסיבות רחוב! עושים בת מצווה במועדון, בבית, ברחוב.. אנו יודעים להעיר את החגיגות בת מצווה שלכם, ולרגש בכל מקום באטרקציות לבת מצווה שלנו ולהפיק לכם אירוע בקונספט מסיבת רחוב מגניבה ביותר. די ג'יי, מנחה, הופעות, ריקודים, הפעלות וסדנאות לילדים ונוער ועוד. נדע לשפצר כל מקום מאפס וליצור אווירת מסיבת רחוב בארצות הברית אצלכם בחצר.מועדון או אולם.

 

ריקוד כניסה ואטרקציה לבת מצווה אורבן פרוג'קט

 אטרקציות לבת מצווה וכניסות הפופולאריות ביותר הן אלה שמשעממות בדרך כלל את הכלה, הורים יקרים תשתדלו לתת הזדמנות לבנות שלכם לבחור את מה שהן הכי מתחברות אליו. כמה נדוש להכניס את הכלה לבת מצווה בליווי שופרות ועגלות כאלה ואחרות עד לרחבת הריקודים,לטעמי אין פה אפקט של הדגשת הילדה ביום המיוחד שלה. אנו ממליצים בחום על אטרקציות לבת מצווה בהן בכלה תיקח חלק פעיל ותופיע ביום האירוע שלה ותרגש בביצועים שלה, כך שכל השמחה ואלמנט ההפתעה באמת יהיה סביבה וגם בזכותה. ריקוד לבת מצווה זוהי אטרקציה לבת מצווה מושלמת לטעמינו, הילדה מגיע לאירוע שלה עם שואו מהפנט ומפתיע את כל החברות והמשפחה וגם חווה הרפתקה במהלך השיעורים והלמידה. 
לדעתי אין ספק שריקוד כניסה לאולם זוהי האטרקציה לבת מצווה שאתם צריכים לבחור מה שנשאר זה לבחור לכם את הצוות וסגנון ריקוד שאליה אוהבת ומתחברת אליו.

 

לאירועים מרתקים וייחודיים צרו קשר כבר עכשיו וקבלו פרטים נוספים  על אטרקציות לבת מצווה 
והצעת מחיר : 054-556-8034

 

הפקת בת מצווה ואטרקציות במועדון

 רוב הקהל ילדים? הילדה רוצה מסיבה? לא רוצים להפיק את הבת מצווה באולם אירועים?
מצוין, נפיק לכם אטרקציות לבת מצווה במועדון. אז מה נוכל לעשות בשבילכם במועדון, באירוע בת מצווה...

כדי לעזור לכם להפיק אירוע במועדון אנו נשמח להיפגש אתכם ולחלוק אתכם מניסיוננו ולהתאים לכם מועדון ואטרקציות לבת מצווה הנדירה ביותר ולהפוך את האירוע של ביתכם למושלם!

 

אטרקציות לבת מצווה בכל הארץ

חגיגות בת מצווה עם להקת אורבן פרוג'קט בכל רחבי הארץ, אנו נגיע אליכם בין עם אתם מעוניינים באטרקציות לבת מצווה במרכז, אטרקציות לבת מצווה בדרום או אטרקציות לבת מצווה בצפון. לא פעם יצא לנו להפיק אירועים בצפון הארץ, דרום ואפילו בעותף עזה, נשמח לעשות זאת שוב ולעמוד לרשותכם במגוון האפשרויות הרחב לעשייה והפקת אירועים מיוחדים שלכם.

כמו כן מופיעים באטרקציות לבת מצווה באולם, אטרקציות לבת מצווה במועדון, אטרקציות לבת מצווה במסעדה ואפילו בבית..יש לנו פתרון וגישה מתאימה לכל אירוע בין אם זאת הפקה קטנה או גדולה.
לשירותכם תמיד "אורבן פרוג'קט" מופעים ואטרקציות לאירועים בסטייל אומנויות רחוב.