כניסות לבת מצווה מיוחדת ומקורית

הנה הגיע גם הזמן שלכם לחפש כניסה לבת מצווה, איזה התרגשות. הרגע המרגש ביותר באירוע זהו שלב הכניסה לבת מצווה, אם אתם מחפשים כניסות מיוחדות ומקוריות לבת מצווה, פתיחה חגיגית ומרשימה, כמה טוב שהגעתם אלינו. אנחנו נציע לכם כניסות לבת מצווה מפתיעות ומרהיבות בליווי צוות הרקדנים והשחקנים של להקת "אורבן פרוג'קט". כניסות לבת מצווה חדשות ומגוונות בסגנונות שונים, כניסות המלוות את כלת הבת מצווה אל רחבת הריקודים ומדגישות את כוכבת השמחה במרכז החגיגה ביום מיוחד זה. אצלנו תמצאו כניסה לבת מצווה מקפיצה ומרשימה, כניסות מיוחדות לאירועי בת מצווה בלתי נשכחים, שיגרמו לאורחים לקפוץ אל רחבת הריקודים בהתלהבות רבה.

כניסות לבת מצווה מובילות ומגוונות במיוחד לאירועים עם טעם מיוחד,
חייגו עכשיו לפרטים והצעת מחיר: 054-556-8034 (דימה).

 



כניסה לבת מצווה

 נתחיל בזה שאנו מקפידים על הפרטים הקטנים ותיהום ציפיות, על מנת להבטיח כל פרט קטן באירוע וכניסה לבת מצווה שלכם. כניסות לבת מצווה דינאמיות ומשמחות אשר יעלו את מצב הרוח ויסחפו את כל האורחים לרחבה. אנו בשמחה נשמע לרעיונות מיוחדים לכניסות בת מצווה שעלו לכם בראש ונשמח לבצע להפוך אותם למציאות. אנו יודעים להביא את אלמנט ההפתעה והניצוץ לאירוע איכותי ומלא אנרגיות.

יש לכם רעיון מגניב לכניסה לבת מצווה? אנו נגשים לכם אותו !

צוות המקצועי של "אורבן פרוג'קט" יעמוד לרשותכם בבניית רעיון מקורי משלכם מהרגע הראשון, החל מהחשיבה על הקונספט האומנותי ובנייתו עד שנהפוך את הרעיון שלכם למציאות!

כניסות מיוחדות לבת מצווה

כניסה לבת מצווה – כניסת פלאש מוב
הפעלות1.jpg

כניסה לבת מצווה עם הטרנד החדש הישר מארצות הברית! ריקוד המוני הלא שגרתי שהאורחים שלכם יזכרו לתמיד! כניסה מיוחדת ומפתיע יחד עם צוות הרקדנים, חברים והמשפחה. ריקוד הפלאש מוב בנוי מקבוצת אנשים המופיעים לפתע במקום האירוע שבהדרגה מתאספים לריקוד אחד גדול ומשותף של כל המשתתפים.

כניסה לבת מצווה – שומרי ראש
hsa.jpg

כניסה לבת מצווה בליווי שומרי ראש, כניסת VIP של צוות הרקדנים אשר מחופשים לשומרי ראש שמבצעים בדיקה ביטחונית באולם ורק אז מלווים את כלת הבת מצווה על רחבת הריקודים עם מוזיקת רקע של הסרט המפורסם "משימה בלתי אפשרית" עד שלפתע השיר מתחלף והשומרי ראש הופכים לרקדני רחוב מקצועיים.

כניסה לבת מצווה – פפארצ'י
כניסת-פאפארצי.jpg

כניסת סלב לבת מצווה, כניסה בליווי שומרי ראש אשר מונעים מהצלמים שמנסים להצטלם ולגעת במפורסמת שהגיע לחגוג את הבת מצווה שלה עד לרגע הגעה למרכז הרחבה ששם השומרי ראש מורידים את הג'קטים ומשקפי שמש ומפציצים את הרחבה בשואו מדהים. ניתן לשלב בכניסה חברים ומשפחה.


כניסה לבת מצווה – נחמנים/דתיים
כניסת-דתיים-לבת-מצווה.jpg

כניסה לבת מצווה מסורתית ושמחה במיוחד, רקדני "אורבן פרוג'קט" המחופשים לנחמנים יחד עם כלת הבת מצווה מבצעים ריקוד מסורתי שמח ומרהיב בליווי שיר הרקע "משיח" עד שלפתע השיר מתחלף והנחמנים הופכים לרקדני רחוב מקצועיים ונותנים מופע מלא באקשן.

כניסה לבת מצווה – מלצרים
כניסת-מלצרים-לבת-מצווה.jpg

כניסה לבת מצווה מלצרים, כניסה מפתיע בליווי צוות הרקדנים המחופשים למלצרים שהופכים לרקדני רחוב מקצועיים ונותנים מופע מלא באקשן.

כניסה לבת מצווה – ראפרים
כניסת-ראפרים.jpg

כניסה לבת מצווה בליווי הראפרים של קבוצת "אורבן פרוג'קט", כניסה של ג'אנגסטרים מרחובות הניו יורק שבעת ההגעה שלהם אל רחבת הריקודים יהפכו לרקדנים חייכנים ויבצעו את הריקוד המיוחד שלימדו את כלת הבת מצווה.


כניסה לבת מצווה – תחביבים
תחביב.jpg

כניסה לבת מצווה בהתאמה אל תחביבים של הילדה, כל נערה רוצה לשלב בבת מצווה שלה את משהיא אוהבת, אנו נשמח לעזור לחלום להתגשם.

כניסה לבת מצווה – עם שיר
כניסת-שיר-בת.jpg

כניסה לבת מצווה עם שיר המיוחד שתבחרי לשיר בליווי כוריאוגרפיה של צוות הרקדנים המנוסים של להקת "אורבן פרוג'קט".

כניסה לבת מצווה – אופנוע
כניסה-עם-אופנוע.jpg

כניסה לבת מצווה עם אופנוע, כניסה מגניבה לבת מצווה על אופנוע אמיתי, הכניסה משולבת עם שומרי ראש אשר סורקים את האולם טרם החתן נכנס עם האופנוע לרחבת הריקודים ומשולב עם מופע מרהיב של צוות הרקדנים המקצועי של הלהקה.


כניסה לבת מצווה – כניסת ביטבוקס
כניסת-ביטבוקס.jpg

כניסה לבת מצווה בסגנון ביטבוקס. כלת הבת מצווה בליווי אומן ביטבוקס מקבוצת "אורבן פרוג'קט" יבצעו צלילים מדהימים בעזרת אך ורק הפה תוך שילוב משפטי דרשת ראפ.

כניסה לבת מצווה – כניסה עם קליפ
תמונה-לקליפ-בת.jpg

כניסה לבת מצווה עם קליפ ייחודי ומקורי שיוקרן רגע לפני הכניסה לרחבת הריקודים במופע מרהיב שנכין לכבוד הבת מצווה עם צוות "האורבן פרוג'קט".

כניסה לבת מצווה – בהתאמה אישית
רעיונות1.jpg

יש לכם רעיון מגניב לכניסה לבת מצווה? אנו נגשים לכם אותו ! צוות המקצועי של "אורבן פרוג'קט" יעמוד לרשותכם בבניית רעיון מקורי משלכם מהרגע הראשון, החל מהחשיבה על הקונספט האומנותי ובנייתו עד שנהפוך את הרעיון שלכם למציאות!


כניסה מיוחדת לבת מצווה עם ריקוד ומופע מקפיץ של רקדני ברייקדאנס בהפקת אורבן פרוג'קט. אנחנו מפיקים כניסות מקוריות ומיוחדות לבת מצוות, כניסות בת מצווה שבאמת מפתיעות את האורחים. תוכלו להציע כל רעיון ואנחנו נהפוך אותו לכניסה מרהיבה ומגניבה לאירוע שלכם. 

מגוון כניסות לבת מצווה בהפקת אורבן פרוג'קט

בפניכם מבחר של כניסות מיוחדות לבת מצווה שתוכלו לבחור לשלב באירוע שלכם. אנחנו מזמינים אתכם להתרשם מהדוגמאות של כניסות לבת מצווה ולאחר שתתעניינו באחת(או יותר) מהכניסות לאירוע שיש לנו במאגר תוכלו ליצור עמנו קשר באמצעות הטופס יצירת קשר או בטלפון שמופיע באתר, כמו כן בנוסף לדוגמאות תוכלו לקרוא מאמר אינפורמטיבי בעמוד זה שיעזור לבחור או לבנות כניסה לבת מצווה שתתאים לאירוע שלכם.

כניסות מיוחדות לבת מצווה בהפקת אורבן פרוג'קט

במסגרת ההפקה של תוכן מקורי לאירועים אנו באורבן פרוג'קט בונים כניסות לבת מצווה שלא דומות לכניסות סטנדרטיות שניתן לראות היום ברוב האירועים, אם אתם מחפשים כניסת בת מצווה רגילה\קלאסית אז כנראה שהתוכן שאנחנו מציעים לא יתאים לאירוע שלכם אבל אם אתם פתוחים לרעיונות של כניסה לבת מצווה ומוכנים לראות כניסות יפות לבת מצווה שנראות אחרת ממה שאתם רגילים לראות אז ברוכים הבאים! בכל עת תוכלו ליצור עמנו קשר ואנחנו נסביר לכם על התכנים שמופיעים באתר שנעזור לכם להתאים כניסת בת מצווה במיוחד לאירוע שלכם.

איך להפוך כניסה לבת מצווה לשואו אמיתי?

אנחנו רוצים לתת לכם מספר טיפים שיעזרו לכם להפוך את השלב של כניסה לבת מצווה לשואו אמיתי שבאמת ירשים את האורחים וישמר בזיכרון לאורך שנים. אם להגיד את הכל במילה אחת שמסבירה את הכל אז המילה הזאת היא – "מקוריות". מה הכוונה? כלת בת מצווה רוצה שיהיה לה את האירוע הכי מיוחד שיש ותמיד יש איזושהי "תחרות קטנה" בין כל הילדים בכיתה ואף פעם לא רוצים לעשות כניסה לבת מצווה שהאחרים כבר עשו ולא תמיד זה קל(תמיד יש מזל לאלה שחוגגים ראשונים, יש יותר אופציות). הפתרון הכי קל הוא תמיד לבחור ממאגר כניסות לבת מצווה שכבר קיים אצלנו אבל מה לעשות אם כבר עשינו(אנחנו או מישהו אחר) כניסה דומה בבת מצווה של חברה מהכיתה או קרובת משפחה? סביר להניח שלא תרצו לעשות את אותו הדבר, במיוחד בשביל זה אנחנו מציעים 3 אופציות נוספות:

  1. כניסה לבת מצווה בהזמנה\התאמה אישית:

  באופציה זו תוכל לספר לנו על רעיון שלה לכניסת בת מצווה ואנחנו בעזרת הכלים שיש לנו נהפוך את הרעיון למציאות. יחד אתכם נבנה כניסה מקורית לבת מצווה שאף אחד עוד לא ראה.

  1. כניסת  בת מצווה – התחביב שלך:

  אופציה שנייה זהי לבנות כניסה לבת מצווה סביב התחביב של הילדה. מה שאנחנו עושים כאן בשביל להפיק כניסה מיוחדת לבת מצווה שבנויה סביב התחביב של הילדה זה פשוט לוקחים את התחביב וביחד אתכם מעלים את כל הנושאים שיוכולים להיות קשרים לתחום וסביב זה בונים מספר הצעות. אגב מספר גדול של כניסות בת מצווה שיש לנו במאגר נולדו בדיוק כך.

  1. כניסה לבת מצווה עם ריקוד:

  כניסות לבת מצווה עם ריקוד היא כניסה מרשימה במיוחד, ניתן גם לקרוא לה המושלמת והיפה ביותר לטעמנו כי גם אם כל הכיתה וכל החברות כבר עשו כניסות עם ריקוד לבת מצווה שלהן הכל עדיין יראה אחרת ויראה מקורי ומיוחד.

כניסה לבת מצווה 2014 – כניסה בתלת מימד (D3)

אנחנו "אורבן פרוג'קט" יחד עם חברת Vision Events הפקנו במיוחד בשבילכם כניסה לאולם בת מצווה מיוחדת במינה וזוהי כניסת בת מצווה בתל מימד שכוללת: לימוד של ריקוד לבת מצווה, הקלטת שיר, תפאורה מיוחדת והקרנה ביום האירוע. זוהי כניסת בת מצווה מקורית ומיוחדת מאוד(מצורף לכם סרטון להמחשה בלבד, בשלב זה איננו מעלים סרטון חי מהאירועים שכבר נעשו). חד משמעתי זוהי הולכת להיות כניסה לבת מצווה לשנת 2014 עם זאת אנחנו תמיד ממשיכים לחשוב ולפתח רעיונות חדשים תוך כדאי שאנחנו בודקים את הכלה בעד ונגד לפני שהאטרקציה שלנו עולה לאירוע.

כניסות לבת מצווה מובילות ומגוונות במיוחד לאירועים עם טעם מיוחד,
חייגו עכשיו לפרטים והצעת מחיר: 054-556-8034 (דימה).